رژیم لاغری سالم و علمی را با گرده گل


گرده گل یک ماده مفید و فوق العاده عالی برای اضافه شدن به رژیم غذایی است. کافی است به طور هوشمندانه ای از این ماده برای لاغری استفاده کنید. چاقی یکی از بزرگترین مشکلاتی است که امروزه بسیاری از مردم دنیا با آن دست و پنجه نرم می کنند. فرقی نمی کند در آمریکا زندگی می کنید یا در ایران، چاقی یکی از مهم ترین دلایل برای بروز بیماری های مختلف و همچنین یکی از دلایل قطعی برای مرگ میلیون ها انسان در دنیا است. به ویژه در سال های اخیر به دلیل بد بودن رژیم غذایی و همین طور سبک زندگی ناسالم افراد، بیماری چاقی روز به روز در حال گسترش است. به همین علت افراد باید تلاش کنند تا با استفاده از راهکار های مختلف برای درمان چاقی و رسیدن به لاغری مطلوب تلاش کنند.
رژیم های لاغری بسیار زیادی در شرایط فعلی رواج پیدا کرده است. این رژیم های لاغری با توجه به نوع سبک زندگی افراد، می توانند تغییراتی را ایجاد کنند؛ اما مهمترین مشکل این رژیم های لاغری حذف شدن بسیاری از مواد خوراکی مفید از سبد غذایی افراد است. به همین علت باید مواد مکمل و جایگزین استفاده شود.
متاسفانه بسیاری از پزشکان برای برطرف کردن کمبودهای بدن افرادی که قصد لاغری دارند، از مکمل های شیمیایی استفاده می کنند. با تجویز مکمل های شیمیایی فرد نیاز کمتری به خوردن برخی مواد مثل برنج، نان و... خواهد داشت و برخی مواد معدنی مورد نیاز بدن او نیز تامین می شود؛ اما ممکن است عوارض جانبی زیادی برای بدن به همراه داشته باشد.
توصیه اطبا طب سنتی این است که اگر می خواهید از رژیم های لاغری استفاده کنید، باید در کنار مصرف مواد طبیعی مفید، از موادی استفاده کنید که بتوانید نیازهای بدن خود را تامین نمایید. در غیر اینصورت به هیچ وجه نمی توانید به بهبود سلامتی خود امیدوار باشید. عدم توجه به تامین مواد معدنی مورد نیاز به کمک مواد طبیعی، عوارض جانبی زیادی مثل ریزش مو، مشکلات پوستی، بروز برخی بیماری های سیستم گوارش و... را برایتان به ارمغان می آورد.
در این مطلب تلاش کرده ایم تا به یکی از مواد مکمل فوق العاده عالی برای قرارگیری در رژیم های لاغری اشاره کنیم. این ماده یعنی گرده گل به عنوان یک ماده موثر و مغذی برای برطرف کردن کمبود ویتامین، پروتئین، املاح و مواد معدنی مورد نیاز بدن، مورد استفاده قرار می گیرد.
زمانی که شما از رژیم های لاغری استفاده می کنید، نیاز به مواد مغذی به ویژه املاح معدنی به شدت افزایش پیدا می کند. چراکه با کم خوردن غذا و حذف برخی مواد غذایی، احتمالاً نیاز بیشتری به این املاح معدنی خواهید داشت. گرده گل می تواند در این زمینه به شما کمک کند. بد نیست اثرات گرده گل برای اضافه شدن به رژیم غذایی لاغری را با هم مرور کنیم.

تامین مواد معدنی مورد نیاز بدن
اولین دلیلی که برای استفاده از گرده گل به منظور اضافه شدن در کنار رژیم لاغری وجود دارد این است که این ماده سرشار از انواع پروتئین، ویتامین و املاح معدنی است. علاوه بر این، گرده گل ماده طبیعی فوق العاده عالی برای اضافه شدن آنتی اکسیدان ها به بدن است. آنتی اکسیدان هایی که می توانند در مواجهه با رادیکال های آزاد نقش موثری داشته باشند.
تمامی این مواد نیازهایی هستند که برای افرادی که در رژیم لاغری قرار دارند به شدت مورد نیاز است. به دلیل کم شدن میزان خوراک و همچنین حذف شدن برخی مواد غذایی مفید، اگر از گرده گل یا دیگر مواد طبیعی هماهنگ با رژیم خود به عنوان مکمل استفاده نکنید، قطعاً با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد.
گرده گل دقیقاً همان کار مکمل های غذایی را انجام می دهد که برای رژیم های لاغری تجویز می شود. در نتیجه اگر از گرد گل استفاده کنید به احتمال زیاد نیازی به مصرف قرص هایی مثل مولتی ویتامین، زینک اکساید و دیگر مواد مکمل نخواهید داشت. شاید بد نباشد کمی به عوارض جانبی این قرص ها و مکمل ها نگاه بیندازید تا ببینید که برای تامین مواد معدنی مورد نیاز بدن خود از گرد گل استفاده کنید یا این قرص های مضر شیمیایی!

پیشگیری از انواع بیماری های دوران رژیم لاغری
یکی از مهم ترین دلایلی که توصیه می شود از گرده گل برای اضافه شدن به رژیم لاغری استفاده کنید، این است که گرده گل تولید شده توسط زنبور عسل، یک ماده پیشگیرانه برای جلوگیری از انواع بیماری ها است. این ماده طبیعی به ویژه برای پیشگیری از آلرژی و حساسیت های فصلی فوق العاده عمل می کند.
همچنین گرده گل می تواند با تقویت سیستم ایمنی بدن از بروز طیف گسترده ای از بیماری های مختلف جلوگیری کند. با توجه به اینکه در رژیم های لاغری بدن انسان ضعیف تر شده و احتمال بروز انواع بیماری ها به ویژه بیماری های ویروسی افزایش پیدا می کند، گرده گل می تواند به عنوان یک ماده دارویی پیشگیرانه به کمک افراد بیاید تا از بروز این بیماری ها جلوگیری شود. همچنین استفاده از گرده گل برای درمان برخی بیماری ها نیز بسیار مفید است. این ماده کمک می کند تا دوران رژیم لاغری را با بیماری کمتری سپری کنید

افزایش سطح انرژی در حین رژیم لاغری
اگر یک بار اقدام به گرفتن رژیم لاغری کرده باشید، متوجه خواهید شد که رژیم های لاغری عموماً با کاهش سطح انرژی افراد و تمایل به خوابیدن بیشتر همراه هستند! این موضوع خود یکی از دلایلی است که رژیم لاغری با شکست مواجه می شود. وقتی که شما در حال گرفتن رژیم لاغری هستید باید توجه داشته باشید که علاوه بر اینکه نباید از مواد خوراکی چاق کننده استفاده کنید، حتما باید تحرک بیشتری را انجام دهید.
اگر مواد معدنی مورد نیاز بدن شما به اندازه کافی نباشد، احتمالا نمی توانید در سطح مد نظر خود ورزش و تحرک داشته باشید. در چنین شرایطی به سمت بی حالی و استراحت کردن بیشتر پیش خواهید رفت. گرده گل یک ماده انرژی زا غیر چاق کننده است که می تواند بدون افزایش وزن، سطح انرژی را افزایش داده و در نتیجه توان شما برای فعالیت را بیشتر کند. شما به راحتی می توانید از گرده گل برای افزایش سطح انرژی خود استفاده کنید

افزایش سوخت و ساز بدن
دلیل دیگری که گرده گل را به عنوان ماده ای برای اضافه شدن به رژیم لاغری می شناسیم، افزایش سوخت و ساز بدن است. این ماده ترکیباتی در درون خود دارد که به افزایش سطح سوخت و ساز بدن کمک کرده و به چربی سوزی منجر می شود. هرچند این ویژگی از گرده گل هنوز به طور کامل به اثبات مجامع علمی نرسیده است؛ اما تحقیقات و مشاهدات نشان می دهد که احتمالاً این ماده می تواند برای افزایش سطح سوخت و ساز بدن مفید باشد

گرده گل یک ماده مفید و فوق العاده عالی برای اضافه شدن به رژیم غذایی است. کافی است به طور هوشمندانه ای از این ماده برای لاغری استفاده کنید. گرده گل هم به لاغر شدن بهتر کمک می کند و هم در کنار رژیم های لاغری، از بروز بیماری ها جلوگیری می کند. پس بهتر است به جای مصرف مکمل های غذایی پر ضرر، گرده گل مصرف کنید.